2014. július 3., csütörtök

Kiakadás...

Sziasztok!
Hivatalosan is kiakadtam!!! 
Az előbb rendezgettem az általatok kért és elkészült trailer-eket, amikor észrevettem valamit, nem csak egy helyen, hanem több helyen is...
Jó páran kértetek tőlem trailer-t, amit a legjobb képességeim szerint készítettem el, és már az nap vagy másnap elküldtem nektek, hogy ne kelljen annyit várakozni. Üzenetben elmondtátok, hogy mennyire tetszik, stb... . Még nem is kértétek, hogy javítsak bele, mert valami nem tetszik. Ezeknek az üzeneteknek nagyon örültem. De voltak olyanok is, akik nem is méltattak visszaírni, hogy még is, hogy tetszik a trailer, vagy egyáltalán tetszik e. Közbe-közbe rászoktam nézni (igen, most lehet mindenfélénk elmondani) azokra a blogokra, akik kértek tőlem trailer-t. Ma is ránéztem, mert összesítettem a videókat a moduloknál a trailer alpontba. Hát... bosszankodtam... Megfigyeléseim:
- Valahol két trailer van, az enyém és egy másik szerkesztő által készítetté...
- Valahol nincs is kirakva, pedig az író nagyon aktív a blogján...
- Valahol pedig nem is az enyém van kirakva, hanem másé...
Kérlek szépen titeket, hogy ha nem tetszik a trailer azt is meg lehet mondani, nem kell sunyinak lenni és üzenet nélkül más szerkesztőhöz fordulni. A negatív kritikákat is elviselem. Az meg a ti gerinctelenségetek, hogy egyszerre több szerkesztőtől rendeltek és azt választjátok ki, amelyik a legjobb. Tudom, mindenki azt szeretné, hogy az övé legyen a legjobb/legszebb blog, de nem kellene ilyeneket csinálnotok!!!
Régebben már bosszankodtam ezen, de most nagyon betelt a pohár!!! Gondolkozzatok egy kicsit el, hogy mennyi időt vesz igénybe egy videó elkészítése... Hát nem 5 percet... 
- Valakik nem küldenek giffeket, azokat nekem kell keresnem...  
- Valakik nem írják meg, hogy milyen legyen a kinézet, azt is nekem kell kitalálnom...
- Valakik még a zenét se küldik el és szintén, azt is nekem kell megkeresnem...
De most már nagyon eltértünk a témától...
Kérek mindenkit, ha valakinek valami gondja van a munkámmal írja meg és ne szúrjon hátba, hogy egy másik készítőtől tesz ki egy másik trailer-t. 
Ez épp ugyan olyan, hogy ha valamelyikőtök blogját egy más valaki lemásolja... Ti is mérgelődtök, így én is mérgelődök... Most nem linkelem azokat a blogokat, akik ilyen szépen "lekopintottak", de ha valaki magára ismer(t), gondolkozzon el egy kicsit....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése